iCaravan er strålende fornøyd!

iCaravan deltar på alle messene…

icaravan_rene.jpg

Renè Håheim er 34 år og er daglig leder i selskapet iCaravan AS som han eier blant annet sammen med sin bror Jan Børre Håheim. Selskapet har slått seg opp til å bli en av de største leverandørene av kvalitetsbiler innen segmentet bobiler og tilbehør. I tillegg til å ha store lokaler i Tromsø og Alta har de også en omfattende nettbutikk med kunder over hele Norge.

iCaravan er med på samtlige messer

iCaravan skal i oktober 2019 delta på en av våre messer for femte gang. Det er noe vi setter stor pris på, men det gir også oss en god tilbakemelding på at vi har fått en svært bra messe som tilfredsstiller markedet:

- Vi har har fått en flott måte å eksponere oss og våre produkter på. Vi har muligheter til å møte flere mennesker i ett marked eller i et område vi ikke har hatt like lett før å nå ut til massene alene. Vi har også truffet mange kjøpeklare kunder og har hatt bra resultat linket til kunder vi har kommet i kontakt med under messedagene.

Renè vet hva han snakker om! iCaravan planlegger sin deltakelse til messene god tid i forkant og møter alltid godt forberedt. De kommuniserer med sine kunder i forkant av messen blant annet via sine sosiale kanaler og epost, slik at både kunder og potensielle kunder vet at de deltar på messene.

- Erfaringen viser at man sammen kan skape et bra første inntrykk hos en kunde. Proff utstilling kan være med å hjelpe på kundens oppfatning av utstillerne, så viktig at man samarbeider med noen som har proff utførelse av en aktivitet slik NNHM har vært for oss.

Å delta på en av messene til Nordnorsk Handelsmesse byr på mer enn å komme i kontakt med bare kunder. Det er sosialt, man bygger nettverk og det er generelt hyggelig å tilbringe tid med andre utstillere.
Som Renè sier: - Vi har møtt andre kollegaer, bygget samarbeid og fått stor utbytte av andre utstillere.

Renè nøler ikke med å anbefale Nordnorsk Handelsmesse:

- Anbefaler alle å teste det ut, slår ikke salgene til under aktiviteten, kommer kunden alltid å tenke på din bedrift når se i senere tid vurderer produkt som du leverer. Derfor er slik eksponering sammen, utrolig viktig for omdømme bygging, varemerkebygging og gjenkjennelses verdi.

icaravan_logo.png

Karl Johan og Nordic Spas deltaker igjen og igjen…

Dette gjør handleturen en drøm for småbarnsforeldre  

- Det pleier å ende opp med at foreldrene må vente på barna.

Karl Johan Brekmo, daglig leder hos Nordic Spas AS

Karl Johan Brekmo, daglig leder hos Nordic Spas AS

Nordnorsk Handelsmesse som arrangeres 5.-7.mai skal være en messe i Tromsø for hele familien – og det skal være gøy for alle. Derfor passer det helt perfekt at FunPark kommer til messa med sine fantastiske hoppeslott, hoppesklier og andre gøyale aktiviteter.

–  FunPark er blitt et «begrep» i Nord-Norge. Når folk hører at Funpark rigger seg til så har de lyst til å komme, sier Pekka Johnsen som driver FunPark.

Mye moro

Hvert av Funparks produkter tar hele 60 kvadratmeter og noen er oppe i syv meter høye, så dette er nok en større «lekepark» enn de aller fleste er vant til. Det vil være til sammen 200 kvadratmeter med moro.

– Vi har holdt på med dette i ti år. Selv om vi er plassert i Harstad så har vi blant annet satt opp Funpark i Tromsø under Arctic Race for to år siden og da TIL hadde 90-årsjubileum på Alfheim Stadion, sier Johnsen.

Hoppe i været

De minste lekestasjonene er for de fra to til åtte år, mens de største er for de fra seks til 99 år – da blant annet med store trampoliner. De største barna kan holde på med dette selv mens foreldrene handler.

–  Det vil naturligvis være vakter mens vi holder på og en fin måte å få barna til å aktiviseres når foreldrene shopper, sier han.

Stemningsbilde med utendørsbad i vinterdrakt ute

Noe av det mest populære er «Bungee Jumper», som er en strekktrampoline.

– Det er en helt utrolig morsom aktivitet som både små og store blir hekta på. Man kan komme seg seks til åtte meter opp i lufta på en trygg og gøyal måte. Vi har mange ungdommer som har fått til både dobbelt- og trippelsaltoer mens de prøvde denne.

Sen stengetid

Nå ser Johnsen fram til å spre glede til må og store under messa.

–  Det blir kjempeartig. Det er fantastisk å komme til steder hvor folk blir så glade for å kunne bruke slike ting. Så store ting som dette står ikke fast noen plass så det er ikke så ofte man får oppleve dette.

Av erfaring så er det nok foreldrene som ender opp med å måtte vente på barna, og ikke omvendt, som det vanligvis er i shoppingsammenheng.

– Barna vil som regel ikke forlate oss. Jeg tror aldri vi har stengt til avtalt tid, sier Johnsen og ler.